مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-20اقتصادي

سردرختی ها ارزان می شوند


رییس اتحادیه میادین میوه و تره بار یزد از روند نزول قیمت های سردرختی ها خبر داد و گفت: روند قیمت ها تا پایان هفته ثابت می ماند.

- ایسنا/یزد رییس اتحادیه میادین میوه و تره بار یزد از روند نزول قیمت های سردرختی ها خبر داد و گفت: روند قیمت ها تا پایان هفته ثابت می ماند.

حسین مشرف در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به این که قیمت ها در هفته گذشته تاکنون ثابت مانده است، اظهار کرد: این روند تا آخر هفته ثابت می ماند البته روند نزولی قیمت ها برای سردرختی ها انتظار می رود.

وی در مورد قیمت برخی از محصولات پرمصرف تصریح کرد: هر کیلوگرم سیب زمینی 4 هزار و 500 تومان، هر کیلوگرم پیاز بین چهار تا دو هزار تومان و هر کیلوگرم گوجه فرنگی بین پنج تا دو هزار تومان عرضه میشود.

وی قیمت هرکیلوگرم زردآلو را بین 40 هزار تا 15 هزار ، هرکیلوگرم گیلاس بین 40 تا 15 هزار تومان، هرکیلوگرم هندوانه را بین 3500 تا 1000 تومان، هرکیلوگرم خربزه را بین 8 هزار تا 4000 تومان و هرکیلوگرم طالبیرا بین 5 تا 2 هزار تومان اعلام کرد.

مشرف با بیان این که وضعیت خرابی میوه مطلوب نیست، گفت: هوای گرم قاتل میوه و تره بار خصوصا اقلام سردرختی است و به علت کاهش خرید مردم و گرم شدن هوا فساد میوه در مغازه ها و میادین میوه و تره بار فساد میوه به 10 تا 12 درصد نسبت به سایر ایام افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردرختی ها ارزان می شوند

سردرختی ها ارزان می شوند