مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-20اقتصادي

اجرای شبکه توزیع آب شرب مسکن مهر شهر گیان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اجرای شبکه توزیع آب مسکن مهر شهر گیان و برخورداری 40 خانوار از ساکنان این مجموعه از آب شرب سالم و بهداشتی خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اجرای شبکه توزیع آب مسکن مهر شهر گیان و برخورداری 40 خانوار از ساکنان این مجموعه از آب شرب سالم و بهداشتی خبر داد.

سیدهادی حسینی بیدار با بیان اینکه برخی مساکن مجموعه مذکور به علت نبود شبکه های تأمین آب به صورت نیمه کاره رها شده بودند، اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی به مردم شهر گیان، بهمن ماه سال گذشته عملیات اجرایی ایجاد شبکه توزیع آب آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، وی با بیان اینکه عملیات اجرایی شبکه توزیع آب شرب مسکن مهر شهر گیان در اردیبهشت امسال به اتمام رسید، تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه 40 خانوار از ساکنان مجموعه مذکور از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.

وی با اشاره به اینکه به همین منظور 2600 متر لوله به قطرهای 63 تا 160 میلی متر با صرف 500 میلیون تومان اعتبار به کارگیری شد، از مشترکین مسکن مهر درخواست کرد به منظور خریداری انشعابات آب به امور آب و فاضلاب شهر گیان مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای شبکه توزیع آب شرب مسکن مهر شهر گیان

اجرای شبکه توزیع آب شرب مسکن مهر شهر گیان