مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-20سياسي

مردم گفتمان دینی و حکمرانی اسلامی را برتفکرات لیبرالی ترجیح دادند


مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تشکر از حماسه مردم در انتخابات، اعلام کرد که ملت ایران، گفتمان دینی و حکمرانی اسلامی را بر تفکرات لیبرالی و وابسته به مکاتب مادی ترجیح دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی ضمن قدردانی از حماسه بزرگ و ماندگار مردم در انتخابات 1400 به رییس جمهور منتخب تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم اللّه الرحمن الرحیم الْحَمْدُ لِلَّهِ إِجْلَالًا لِقُدْرَتِهِ، وَ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ خُضُوعاً لِعِزَّتِهِ ثُمَّ الصَلاهُ وَ اَلسَلامُ عَلیٰ سیِدنَا وَ نَبیِّنا مُحمّدٍ وَ عَلیٰ آلهِ الطَاهِرینَ، لا سِیّمٰا بَقیَهِ اللهِ فِی اَلاَرَضین حماسه 28 خرداد سال 1400 حماسه ای ماندگار در میدان حضور و سرآمدی ملت فهیم و بصیر در ادراک و اتقان عمل در مقطعی حساس گردید.

ملتی با عظمت که بار دیگر با وحدت کلمه و با رأی خود عهدی مجدد با انقلاب و نظام بست و با گامی استوار و بااقتدار، دوستان انقلاب را شاد و دشمنان را مأیوس ساخت تا مسیر انقلاب در گام دوم باصلابت بیشتری طی شود و برگ زرین دیگری در فهرست افتخارات خود ثبت نماید.

بی شک، پیروز عرصه انتخابات در درجه اول، مردم مؤمن و پایدار ایران اسلامی است که علیرغم مشکلات و تبلیغات کینه توزانه رسانه ای دشمنان، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم گفتمان دینی و حکمرانی اسلامی را برتفکرات لیبرالی ترجیح دادند

مردم گفتمان دینی و حکمرانی اسلامی را برتفکرات لیبرالی ترجیح دادند