مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-20اقتصادي

از صادرات به روسیه و اوکراین تا ورشکستگی یک تولیدکننده


دولت می تواند مواد اولیه ارزان را از درب کارخانه در اختیار تولیدکننده قرار دهد تا دست واسطه گران قطع شود؛ تا زمانی که قیمت مواد اولیه افزایش پیدا نکرده بود هشت نفر در کارگاه من مشغول به کار تولید بودند و حتی محصولات خود را به روسیه .

- ایسنا/قزوین یک کارآفرین قزوینی گفت: دولت می تواند مواد اولیه ارزان را از درب کارخانه در اختیار تولیدکننده قرار دهد تا دست واسطه گران قطع شود؛ تا زمانی که قیمت مواد اولیه افزایش پیدا نکرده بود هشت نفر در کارگاه من مشغول به کار تولید بودند و حتی محصولات خود را به روسیه و اوکراین صادر می کردیم اما با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه تنها یک نفر در کارگاه مشغول به فعالیت است.

احمد احسان فر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از سال 70 با دریافت تسهیلات فعالیت خود را در عرصه تولید کفش زنانه چرمی شروع کردم.

وی ادامه داد: تا زمانی که قیمت مواد اولیه افزایش پیدا نکرده بود هشت نفر در کارگاه من مشغول به کار تولید بودند و حتی محصولات خود را به روسیه و اوکراین صادر می کردیم اما با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه تنها یک نفر در کارگاه مشغول به فعالیت است.

این کارآفرین خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه، بسیاری تولیدکنندگان مواد نامرغوب تهیه کرده و در نتیجه کیفیت محصول نیز کاهش پیدا می کند؛ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از صادرات به روسیه و اوکراین تا ورشکستگی یک تولیدکننده

از صادرات به روسیه و اوکراین تا ورشکستگی یک تولیدکننده