مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 05:502021-06-20فرهنگي

ابوالفضل جلیلی: امیدوارم روزی با فیلمسازان چینی همکاری کنم


ابوالفضل جلیلی پس از دریافت جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم شانگهای، به صورت ویدئویی در مراسم اختتامیه این رویداد سینمایی شرکت کرد.

- ابوالفضل جلیلی پس از دریافت جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم شانگهای، به صورت ویدئویی در مراسم اختتامیه این رویداد سینمایی شرکت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلیلی که امسال با فیلم مسیر معکوس تنها نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی بیست و چهارمین جشنواره فیلم شانگهای بود، در نهایت موفق به کسب جایزه جام طلایی بهترین کارگردانی شد و پویان شکری نیز برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره را به خود اختصاص داد.

جلیلی همچون بسیاری از فیلمسازان بین المللی به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و محدویت های سفری قادر به حضور در جشنواره شانگهای نبود و پس از معرفی به عنوان برنده جایزه بهترین کارگردانی به صورت ویدئویی در مراسم اعطای جوایز شرکت کرد و گفت: فاصله برای برقراری ارتباط مساله ساز نیست و امیدوارم روزی بتوانم با فیلمسازان چینی در یک پروژه درباره انسانیت همکاری داشته باشم.

امسال فیلم های ایرانی حضور چشمگیری در جشنواره فیلم شانگهای داشتند و هالیوود ریپورتر این حضور گسترده را نتیجه امضای تفاهم نامه ای میان دولت ایران و دفتر فیلم چین برای گسترش فعالیت های سینمایی میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابوالفضل جلیلی: امیدوارم روزی با فیلمسازان چینی همکاری کنم

ابوالفضل جلیلی: امیدوارم روزی با فیلمسازان چینی همکاری کنم