مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-20فرهنگي

ریسک ساخت فیلم بالا رفته است


تهیه کننده فیلم «آن شب» با بیان اینکه این فیلم به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود، از بالا رفتن ریسک ساخت فیلم در این روزها و اینکه توقع دارد حمایت های اعلام شده برای اکران در دوران کرونا در زمان مقرر انجام شود، - تهیه کننده فیلم آن شب با بیان اینکه این فیلم به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود، از بالا رفتن ریسک ساخت فیلم در این روزها و اینکه توقع دارد حمایت های اعلام شده برای اکران در دوران کرونا در زمان مقرر انجام شود، صحبت کرد.

محمد درمنش در گفت وگویی با ایسنا در پاسخ به اینکه آیا تاکنون از حمایت های اعلام شده برای اکران فیلم ها چیزی دریافت کرده است؟ گفت: تا به الان هیچ اتفاقی نیفتاده و از حمایت و جدول تعرفه ای که برای حمایت در نظر گرفته بودند خبری نیست یعنی نه از سینمادارها و نه از وزارت ارشاد تاکنون ریالی دریافت نکرده ایم، این در حالی است که ما براساس همین حمایت ها مجاب به اکران سینمایی در دوران کرونا شدیم.

وی با اشاره به اینکه طبق صفحه فروش فیلم در سمفا که در اختیار تهیه کننده است، آن شب تاکنون حدود 300 میلیون تومان فروش داشته است، ادامه داد: ما وقتی اکران فیلم در ایران را شروع کردیم ، پخش آن در امریکا هم شروع شده بود و برای جلوگیری از کپی غیرمجاز باید همزمان در ایران هم نمایش داده می شد؛ اما مخیّر بودیم که اکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریسک ساخت فیلم بالا رفته است

ریسک ساخت فیلم بالا رفته است