مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-20سياسي

تخلفات انتخاباتی همدان آخر هفته اعلام می شود


رییس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای انتخابات سال 1400 در استان همدان از اعلام نهایی تخلفات انتخاباتی در پایان هفته جاری خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای انتخابات سال 1400 در استان همدان از اعلام نهایی تخلفات انتخاباتی در پایان هفته جاری خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: تخلفات انتخاباتی دو شاخه دارد؛ یک قسمت بحث های جرم انگاری است که دادستان های شهرستان ها وارد شده، مستندات را جمع آوری می کنند و در حیطه وظایف هیئت نظارت نیست.

وی ادامه داد: قسمت دیگر تخلفات، در حوزه نظم و انضباط و قوانین است که جزء وظایف هیئت نظارت است و مقرر شده این موارد احصاء و در جلسه گروه هیئت بازرسی و دبیرخانه موارد فوق از نظر حقوقی بررسی شود.

فلاحی با اشاره به اینکه مستندات از شهرستان ها نیز گردآوری و بررسی می شود، تصریح کرد: پایان هفته جاری جلسه هیئت نظارت و گروه بازرسی تشکیل و تصمیم نهایی اعلام می شود.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای انتخابات سال 1400 در استان همدان در پایان اظهار کرد: گزارش تخلفات انتخاباتی 1400 در همدان فعلاً خام است و بازرسان در حال آماده سازی مستندات هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات انتخاباتی همدان آخر هفته اعلام می شود

تخلفات انتخاباتی همدان آخر هفته اعلام می شود