مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-20بين الملل

تحرکات مشکوک آمریکا در مرزهای سوریه همزمان با انتقال تجهیزات نظامی به عین الاسد


همزمان با گشت زنی ها و تحرکات مشکوک نیروهای آمریکایی در مرزهای مشترک عراق و سوریه، کاروان های نظامی آمریکایی حامل تجهیزات نظامی از بصره وارد پایگاه عین الاسد در غرب الانبار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه امنیتی عراق از تحرکات مشکوک مرزی نیروهای آمریکایی در مرز مشترک این کشور با میدانی در حال فعالیت بودند.

  پیشتر یک منبع آگاه محلی از اقدام نیروهای آمریکایی در انتقال درخت های نادر میان عراق و سوریه از سمت منطقه کردستان خبر داده بود.

حرکت کاروان های آمریکایی حامل تجهیزات نظامی از بصره به عین الاسد  از سوی دیگر، یک منبع آگاه امنیتی در استان الانبار، دیروز (شنبه - 19 ژوئن)، از ورود کاروان های آمریکایی حامل تجهیزات جنگی به پایگاه عین الاسد در غرب استان الانبار خبر داد و اعلام کرد که این کاروان های از استان بصره به سمت الانبار حرکت کردند.

وی افزود: کاروان های آمریکایی حامل تجهیزات نظامی و جنگی از استان البصره حرکت کردند و به در پایگاه هوایی عین الاسد واقع در ناحیه البغدادی در غرب الانبار رسیدند و هنوز جزییات بیشتری درباره دلیل این امر در دست نیست.

به گفته این منبع، حرکت این کاروان ها با حمایت شرکت های امنیتی آمریکایی و پهپادها صورت گرفت و نیروهای آمریکایی به دلایلی نامشخص در حال تقویت حضور خود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات مشکوک آمریکا در مرزهای سوریه همزمان با انتقال تجهیزات نظامی به عین الاسد

تحرکات مشکوک آمریکا در مرزهای سوریه همزمان با انتقال تجهیزات نظامی به عین الاسد