مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-20اقتصادي

نیاز فوری 10 هزار مددجوی بهزیستی به مسکن/ 650 واحد در دست ساخت داریم


در حال حاضر 10 هزار خانوار نیاز فوری به مسکن دارند که حداقل به اعتبار 40 میلیارد تومانی نیاز است؛ البته اعتبارات دولتی کافی نیست و نیازمند مشارکت های اجتماعی هستیم تا این مشکل را رفع کنیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: در حال حاضر 10 هزار خانوار نیاز فوری به مسکن دارند که حداقل به اعتبار 40 میلیارد تومانی نیاز است؛ البته اعتبارات دولتی کافی نیست و نیازمند مشارکت های اجتماعی هستیم تا این مشکل را رفع کنیم.

حسین نحوی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سال 1400 می تواند به نقطه عطفی در برنامه های توسعه ای کشور تبدیل شود، اظهار کرد: شاهد آغاز به کار دولت جدید هستیم و با توجه به اتمام برنامه ششم توسعه، برنامه توسعه جدید تدوین خواهد شد که باید از این فرصت برای ارتقای خدمات بهزیستی استفاده کنیم.

وی بهزیستی را از جمله نهادهایی دانست که کارکرد خوب آن عدالت را در جامعه محقق می کند و افزود: بهزیستی استان گیلان افتخار دارد قریب به 60 هزار خانوار اعم از زنان سرپرست خانوار و معلولان را تحت پوشش خدمات معیشتی و توانبخشی قرار دهد.

مدیرکل بهزیستی گیلان، بخشی از اقدامات بهزیستی را در حوزه جلوگیری از آسیب افراد و معلولیت دانست و تصریح کرد: در بخش درمان و بازتوانی اعتیاد نیز شاهد تحول هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز فوری 10 هزار مددجوی بهزیستی به مسکن/ 650 واحد در دست ساخت داریم

نیاز فوری 10 هزار مددجوی بهزیستی به مسکن/ 650 واحد در دست ساخت داریم