مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 04:552021-06-20سياسي

14 پرونده اخلال در نظام اقتصادی اصفهان در دست بررسی است


14 پرونده در زمینه اخلال در نظام اقتصادی داریم که دو مورد آن با کیفرخواست به دادگاه ارسال شده و مابقی در دست رسیدگی است.

- ، علی اصفهانی صبح یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع)، هفته قوه قضاییه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای هفتم تیر ماه و تبریک حضور غرور آفرین مردم ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: مشارکت در انتخابات توصیه شده بود و این توصیه بحق عملیات شد و مردم با حضور خود افتخار دیگری را برای نظام اسلامی به ثبت رساندند و بتوانیم با دوره جدید به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی بازگردیم و اعتماد عمومی مردم را به نظام حاکمیت برگردانیم.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با اشاره به اینکه با توجه به مطالبات مردمی و حقوقی که مردم دارند اقدامات اجرایی دادستانی بر اقدامات قضایی غلبه پیدا کرده است، ابراز داشت: بیشترین مطالبات مردم حقوق عامه است و از این رو اکثر دادستان های ما بیشتر به کارهای اجرایی ورود کرده اند.

وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته یک هزار و 890 گزارش مردمی را در نظام پیگیری داشتیم، افزود: از این تعداد 790 پرونده تشکیل شد در قالب 30 موضوع برای پیشگیری از وقوع جرم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 پرونده اخلال در نظام اقتصادی اصفهان در دست بررسی است

14 پرونده اخلال در نظام اقتصادی اصفهان در دست بررسی است