مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-20سياسي

جشن های زیر سایه خورشید در بوشهر آغاز شد


به مناسب دهه کرامت خادمین رضوی و حاملان پرچم حرم مطهر آن امام شریف در قالب کارون زیر سایه خورشید، با استقبال مردم وارد فرودگاه بوشهر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، در آستانه سالروز ولادت فرخنده ثامن الحجج امام رضا (ع) و به مناسب دهه کرامت خادمین رضوی و حاملان پرچم حرم مطهر آن امام شریف در قالب کارون زیر سایه خورشید، با استقبال مردم وارد فرودگاه بوشهر شدند.

حجت الاسلام جلال شریفی در آیین استقبال از خدام رضوی در فرودگاه بوشهر ضمن تبریک دهه مبارک کرامت و خیر مقدم اظهار داشت: کاروان زیر سایه خورشید آستان مقدس امام رضا (ع)  به مدت 6 روز در استان بوشهر حضور خواهند داشت و به همه شهرستان های استان اعزام می شوند و جشن های زیر سایه خورشید را در نقاط مختلف استان برگزار می کنند.

مسؤول ستاد دهه کرامت دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان بوشهر در ادامه به حضور سالانه کاروان زیر سایه خورشید در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: امسال نیز کاروان زیر سایه خورشید خادمان حضرت رضا (ع)  به درخواست دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان بوشهر در این استان حضور یافته و فضای استان را با قدوم رضوی خود عطرآگین کردند.

شریفی گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته بیش از 400 ویژه برنامه برای دهه کرامت در شهرستان های  استان بوشهر پیش بینی شده است که بخشی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن های زیر سایه خورشید در بوشهر آغاز شد

جشن های زیر سایه خورشید در بوشهر آغاز شد