مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-20اقتصادي

صنعت گردشگری جایگزینی مناسب برای درآمدهای نفتی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: بدون شک صنعت گردشگری می تواند جایگزینی مناسب برای درآمدهای نفتی باشد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: بدون شک صنعت گردشگری می تواند جایگزینی مناسب برای درآمدهای نفتی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند از صدور دومین مجوز فعالیت برای یک دفتر خدمات مسافرتی این استان در حوزه گردشگری سلامت خبر داد و افزود: در حال حاضر استان زنجان به دنبال جذب گردشگران داخلی و خارجی در حوزه سلامت است و در این راستا دومین مجوز فعالیت در حوزه گردشگری سلامت برای دفتر خدمات مسافرتی آیدو در شهرستان زنجان صادر شد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت گردشگران کشورهای همسایه برای توسعه این نوع گردشگری، اظهار کرد: گردشگران کشورهای عمان، افغانستان، عراق، جمهوری آذربایجان، سوریه، لبنان و .

از بازارهای هدف کشور در حوزه گردشگری سلامت هستند که با سرمایه گذاری در این کشورها می توان زمینه ورود توریست سلامت را فراهم کرد.

این مسئول با بیان اینکه اشتغال زایی در صنعت گردشگری، کم هزینه و آسان است، بیان کرد: ارزان بودن قیمت تمام شده درمان برای گردشگران و کیفیت بالای تجهیزات پزشکی و وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت گردشگری جایگزینی مناسب برای درآمدهای نفتی

صنعت گردشگری جایگزینی مناسب برای درآمدهای نفتی