مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-20سياسي

تعارض منافع دلیل اصلی مخالفت با رفع انحصار در تاسیس داروخانه ها


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس درباره رفع انحصار در مجوز تاسیس داروخانه ها گفت: عمده افراد بدلیل تعارض منافع با این موضوع مخالف هستند و نباید تعارض منافع در تصمیم گیری حکمرانان تاثیرگذار باشد و هدف را بایستی ارائه خدمات مناسب تر و با کیفیت .

- محمدصالح جوکار رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره اقدام وزارت بهداشت در رفع انحصار در مجوز تاسیس داروخانه ها گفت: درهرکسب وکاری که انحصار بوجود آید رانت و کاهش کیفیت خدمات ارائه شده به مردم را به دنبال خواهد داشت.

وزارت بهداشت طی جلساتی قول برداشتن انحصار را از داروخانه ها داده بودند که بالاخره در بخشنامه اخیری که ابلاغ کردند، انحصار را در تاسیس داروخانه ها چه از لحاظ جمعیتی و چه از نظر محدوده فاصله مکانی از داروخانه دایر را حذف کردند، که اقدام مفیدی است.

وی ادامه داد: رفع انحصار اقدام کلانی است که علاوه بر مجلس، آقای رییسی نیز به طور جدی در قوه قضاییه دنبال می کردند و انحصار بایستی از کسب وکارها حذف شود و کسب وکارها باید آزاد بوده و تحت یک فضای رقابتی بدون رانت باشد تا همه افراد جامعه به یک میزان از امکانات برخوردار و تا بتوانند کسب وکارخود را راه بیندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعارض منافع دلیل اصلی مخالفت با رفع انحصار در تاسیس داروخانه ها

تعارض منافع دلیل اصلی مخالفت با رفع انحصار در تاسیس داروخانه ها