مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 04:002021-06-20پزشكي

بازی های موثر در مدیریت رفتار و خشم کودکان


کارشناس دفتر مشاوره سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه در حال حاضر مشکلاتی مانند تغییر سبک زندگی و شیوع بیماری کرونا منجر به کاهش بازی های با تحرک فیزیکی بالا در کودکان شده و همچنین این مسئله تنش در کودکان را افزایش می دهد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری کارشناس دفتر مشاوره سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه در حال حاضر مشکلاتی مانند تغییر سبک زندگی و شیوع بیماری کرونا منجر به کاهش بازی های با تحرک فیزیکی بالا در کودکان شده و همچنین این مسئله تنش در کودکان را افزایش می دهد.

مهرداد رضاپور در گفت وگو با ایسنا در خصوص بازی های مناسب برای کنترل خشم در کودکان و تاثیر قصه گویی بر آن ها، اظهار کرد: بازی در سنین مختلف برای کودکان نوعی راهکار جهت تخلیه انرژی و هیجان در آن ها به شمار می رود.

کارشناس دفتر مشاوره سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری افزود: بازی های مفید برای کودکان از سنین پنج تا 10 سالگی، عموما بازی های با جنب وجوش و تحرک فیزیکی بالا است، این نوع بازی ها تخلیه هیجان، انرژی های منفی و کاهش تنش در کودک را به همراه دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر مشکلاتی مانند تغییر سبک زندگی و شیوع بیماری کرونا منجر به کاهش بازی های با تحرک فیزیکی بالا در کودکان شده و همچنین این مسئله تنش در کودکان را افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی های موثر در مدیریت رفتار و خشم کودکان

بازی های موثر در مدیریت رفتار و خشم کودکان