مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-20فرهنگي

مردم به خنده و سرگرمی نیاز دارند/ پیشنهاد نقش مثبت بیشتر دارم


شهین تسلیمی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به شرایط امروز بیان کرد که مردم به سریال های کمدی بیشتر نیاز دارند.

- شهین تسلیمی بازیگر سریال غیرعلنی که از آی فیلم پخش می شود درباره این سریال به خبرنگار مهر بیان کرد: مردم این روزها با توجه به شرایط سخت زندگی نیاز به خنده و سرگرمی دارند و نسبت به آثار کمدی اقبال بیشتری نشان می دهند، بسیاری از تهیه کنندگان و کارگردانان هم در سال های اخیر به طرف ساخت فیلم ها و سریال های کمدی رفته اند.

وی درباره اینکه این روزها در نقش های مختلف کمدی حضور دارد اضافه کرد: بازی در نقش های کمدی زیادی به من پیشنهاد می شود، با توجه به این نیاز، ساخت سریال های کمدی اتفاق خوبی است و حالا اگر مثل غیرعلنی موضوع متفاوت و خاصی داشته باشند هم که خیلی بهتر است و اصلاً چه ایرادی دارد به سوژه های متفاوت بپردازیم؟ این بازیگر درباره اینکه سریال را از آی فیلم دنبال می کرده است یا خیر؟ گفت: از روزی که کارم تمام شد و در خانه بودم، سریال را می دیدم.

تسلیمی در ادامه درباره حضورش در سریال تصریح کرد: من نقش مادر یکی از جوانان داوطلب در انتخابات (برزو ارجمند) را بازی می کردم، همسرم هم آقای فیلی بودند.

این مادر چند دغدغه ذهنی دارد؛ اول که نگران پسر جوانش است که در انتخابات شرکت کرده و دوست دارد ببیند نتیجه کار چه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به خنده و سرگرمی نیاز دارند/ پیشنهاد نقش مثبت بیشتر دارم

مردم به خنده و سرگرمی نیاز دارند/ پیشنهاد نقش مثبت بیشتر دارم