مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-20سياسي

رنگ بندی های کرونایی در شهرستان های هشت گانه سمنان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: سه شهرستان این استان در وضعیت زرد و پنج شهرستان نیز در وضعیت نارنجی است.

- ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: سه شهرستان این استان در وضعیت زرد و پنج شهرستان نیز در وضعیت نارنجی است.

حبیب الله خجسته پور، در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی انتخابات در این استان و توفیق مسوولان در رعایت پروتکل های بهداشتی اظهار کرد: در بحث رعایت پروتکلهای بهداشتی مدیریت مقابله با کرونا، بر اساس گزارشهای اعلام شده از سوی ستاد ملی، استان سمنان رتبه اول تا سوم کشوری را در شاخص های مختلف به دست آورده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: بر اساس گزارش های ارائه شده در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، استان سمنان در بحث رعایت و توجه به اکثر موارد پروتکل های بهداشتی، اعم از فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، تهویه مناسب و سایر موارد از این دست، رتبه های اول تا سوم کشوری را به خود اختصاص داد که لازم است از همراهی و همکاری مردم عزیز استان تقدیر و تشکر داشته باشیم.

وی افزود: در بحث برگزاری انتخابات، اعلام شد که این مهم با رعایت پروتکل های بهداشتی در سراسر کشور محقق شده است و استان سمنان نیز در بحث فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ بندی های کرونایی در شهرستان های هشت گانه سمنان

رنگ بندی های کرونایی در شهرستان های هشت گانه سمنان