مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 03:402021-06-20سياسي

«نقش ارادت در آستان کرامت» با هنر و شعر پررنگ تر می شود


مراسم نقش ارادت در آستان کرامت به همت حوزه هنری اصفهان در دهه کرامت برگزار و بر نقش هنر و شعر در القا مفاهیم دینی و فضائل اهل بیت(ع) تاکید شد.

- ، هنر زبان فطرت آدمی را به خوبی از بَر است و با ظرافت طبع بر جان آدمی رخنه می کند.

راهی است که برای ارتباط با روح و فطرت آدمی در مسیر نهادینه کردن زیبایی های دین و صفات اهل بیت (ع) می توان از آن بهره گرفت.

در این راستا حوزه هنری اصفهان رسالت خود را با برگزاری آیین نقش ارادت در آستان کرامت در تاریخ شامگاه شنبه 29 خرداد با دعوت از شاعران اصفهانی و سرودن اشعاری در وصف امام هشتم در کنار رونمایی از دو اثر فاخر نقاشی به سرانجام رساند.

کوروش اصلانی نقاش این دو اثر آبرنگ با بیان اینکه به عشق امام هشتم و امید به پذیرفتن این هدایا دستانم را رنگی کردم، گفت: مهد تکنیک آبرنگ استان اصفهان است و این دو اثر یکی با سبک آبرنگ آمریکایی و دیگری انگلیسی بر این تابلوها نقش بسته است.

القا مفاهیم دینی با زبان شعر و هنر این دو تابلو به دست خادمان امام رضا (ع) و با حضور مصطفی حجه فروش، دبیر کانون های خدمت رضوی اصفهان و معاون کانون های خدمت رضوی استان رونمایی و به آستان قدس هدیه شد.

همچنین در ادامه معاون کانون های خدمت رضوی استان اصفهان با اشاره به اینکه شعرا و هنرمندان زبان گویای مباحث دینی و اسلامی بودند، اظهار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نقش ارادت در آستان کرامت» با هنر و شعر پررنگ تر می شود

«نقش ارادت در آستان کرامت» با هنر و شعر پررنگ تر می شود