مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 03:102021-06-19سياسي

طارمی ها رکورددار مشارکت در انتخابات استان زنجان


مردم همیشه در صحنه این شهرستان با مشارکت 78 درصدی، بیشترین مشارکت را در استان زنجان به نام خود ثبت کردند.

- ایسنا/زنجان فرماندار طارم گفت: مردم همیشه در صحنه این شهرستان با مشارکت 78 درصدی، بیشترین مشارکت را در استان زنجان به نام خود ثبت کردند.

ستار صفری شامگاه دیروز (29 خردادماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به این مطلب که در طارم 37 هزار و 44 نفر واجد شرایط رای دادن بودند، عنوان کرد: از این تعداد 28 هزار و 810 نفر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کرده و بالاترین میزان مشارکت در استان را به نام خود ثبت کردند.

وی با یادآوری اینکه 2100 نفر عامل اجرایی، نظارتی، پشتیبانی، بازرسی، حفاظتی و انتظامی در این انتخابات مشارکت داشتند، ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا و افزایش شعب انتخاباتی، عوامل اجرایی در 78 شعبه اخذ رای میزبان رای دهندگان طارمی بودند.

فرماندار طارم با یادآوری اینکه در شهر آب بر 14 نفر و در شهر چورزق نیز 10 نفر برای تصدی کرسی شورا با هم به رقابت پرداختند، اظهار کرد: در شهر آب بر و چورزق هر کدام 5 نفر عضو اصلی و دو نفر به عنوان علی البدل فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به اسامی منتخبان مردم در شهر آب بر، عنوان کرد: در این شهر به ترتیب آقایان فرزاد روحانی، عابدین احمدی، مروت احمدی، جواد عباسی و علی محمودی به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طارمی ها رکورددار مشارکت در انتخابات استان زنجان

طارمی ها رکورددار مشارکت در انتخابات استان زنجان