مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 01:352021-06-19سياسي

مشارکت حداکثری ملت ایران پروژه تحریم انتخابات را شکست داد


مردم با آگاهی و بصیرت به میدان آمدند و تحریم انتخابات در ایران به واسطه این مشارکت و همدلی شکست خورد و شکست سناریوی تحریم انتخابات دشمنان بزرگترین پیروزی برای ملت ایران در این حماسه ملی بود.

- ماموستا عبدالسلام محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: انتخابات این دوره ریاست جمهوری از حساسیت بسیار خاصی در عرصه داخلی و برون مرزی برخوردار بود.

وی تصریح کرد: دشمنان در انتخابات ما با تمام توان و بهره گیری از ابزارهای رسانه ای به میدان آمدند تا با مانع از مشارکت مردم شوند ولی باز هم این مردم بودند که با بصیرت و آگاهی طعم تلخ شکست دیگری را به دشمنان چشاندند.

امام جمعه دهگلان افزود: مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات نشان داد که توطئه های دشمنان بی اثرتر از آن چیزی است که حتی خودشان تصور کنند چرا که ملتی که پای نظام خون داده اند برای دفاع از آرمان های انقلاب با تمام وجود در عرصه های حساس و سرنوشت ساز خواهند بود.

وی تصریح کرد: دشمنان طی چند سال اخیر به ویژه از سال گذشته با کمک تبلیغات وسیع رسانه ای و ایجاد پایگاه های رسانه ای ماموریت ایجاد تشویش، ناامیدی، مشارکت ضعیف در انتخابات را داشتند اما تمام نقشه هایشان نقش برآب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری ملت ایران پروژه تحریم انتخابات را شکست داد

مشارکت حداکثری ملت ایران پروژه تحریم انتخابات را شکست داد