مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 01:302021-06-19اجتماعي

نقش ساختمان مدرسه در اجرای صحیح برنامه درسی!


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: ساختمان مدرسه فقط یک فضای فیزیکی نیست بلکه می تواند یک عنصر موثر در اجرای صحیح برنامه درسی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، نشست مشترک سازمان تجهیز و نوسازی مدارس و معاونت آموزش ابتدایی جهت اتخاذ تصمیمات درست در بازتخصیص فضای موجود مدارس و همچنین ساخت مدارس جدید ارائه کرد.

در ادامه معاون آموزش ابتدایی ضمن تقدیر از تلاش های سازمان تجهیز و نوسازی مدارس و استفاده بهینه از ظرفیت فناوری عنوان کرد: از دید ما ساختمان مدرسه فقط یک فضای فیزیکی نیست بلکه می تواند یک عنصر موثر در اجرای صحیح برنامه درسی باشد و می تواند در جهت تأثیرگذاری برسایر ابعاد فضای مدرسه نظیر فضای روانی-عاطفی، فضای اجتماعی و فضای علمی-آکادمیک تأثیر مثبت و منفی داشته باشد.

حکیم زاده افزود: نگاه ما به فضای مدرسه بستری برای تحقق تعلیم و تربیت چندساحتی است.

لذا داشتن نگاه جامع در مورد ایجاد فضاهای جدید بسیار مهم است.

وی سپس انتظارات و پیشنهادات معاونت ابتدایی را در جهت کاربردی کردن نرم افزار مذکور ارائه کرد و گفت: امیدواریم که محاسبه فضای مورد نیاز مدارس با در نظر گرفتن متغیرهای  مهم استاندارد مطلوب مطابق مصوبه 822 شورای عالی تعریف شود تا بتوانیم برآورد دقیقی از فضاهای آموزشی مورد نیاز بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ساختمان مدرسه در اجرای صحیح برنامه درسی!

نقش ساختمان مدرسه در اجرای صحیح برنامه درسی!