مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 23:452021-06-19سياسي

سلیمی: مردم به دنبال رفع مشکلات هستند نه بازی های سیاسی


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که مردم کار شبانه روزی و جهادی برای حل مشکلات شان می خواهند گفت: مردم به دنبال رفع مشکل هستند نه بازی های سیاسی.

- یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که مردم کار شبانه روزی و جهادی برای حل مشکلات شان می خواهند گفت: مردم به دنبال رفع مشکل هستند نه بازی های سیاسی.

علیرضا سلیمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نتایج انتخابات نشان داد عمر جریانات سیاسی تمام شده برخی جریانات سیاسی در این دوره از انتخابات با همه حیثیت شان آمدند و از برخی حمایت کردند اما تعداد آراء آنها مشخص است.

رییس جمهور منتخب هم فارغ از رویکرد جریانات سیاسی به میدان آمد لذا جریانات سیاسی دیگر نقشی در این معادلات ندارند.

وی ادامه داد: مردم به دنبال حل مشکلات شان هستند نه بازی های سیاسی، آنها به دنبال کسی هستند که اقتدار کشور را حفظ کند و ایرانی قدرتمند را به نمایش بگذارد و بتواند اشتغال، تورم، مسکن، ارزش پول ملی و بورس را مدیریت کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: جریانات سیاسی اثبات کردند از فرصت هایی که ملت برایشان ایجاد کردند برای پرکردن جیب حزب و قبیله شان استفاده می کنند؛ پست ها را به رفقای حزبی شان می دهند و افراد لایق را حذف می کنند لذا مردم آمدند که این حلقه را بشکنند در واقع مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمی: مردم به دنبال رفع مشکلات هستند نه بازی های سیاسی

سلیمی: مردم به دنبال رفع مشکلات هستند نه بازی های سیاسی