مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 21:152021-06-19سياسي

جشنواره «موسیقی ها و نغمه های محمدی» برگزیدگانش را شناخت


نخستین جشنواره ملی «موسیقی ها و نغمه های محمدی» برگزیدگان خود را با برپایی مراسمی آنلاین از فضای مجازی معرفی کرد.

- جشنواره موسیقی ها و نغمه های محمدی برگزیدگانش را شناخت نخستین جشنواره ملی موسیقی ها و نغمه های محمدی برگزیدگان خود را با برپایی مراسمی آنلاین از فضای مجازی معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی موسیقی ها و نغمه های محمدی با معرفی برگزیدگان در بخش های گوناگون خود عصر روز شنبه 29 خردادماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد.

برپایی این مراسم به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی کرونا با جمع محدودی از مسئولان برپایی و برگزیدگان و پخش مستقیم از فضای مجازی همراه بود.

میلاد عرفانپور، مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری در این مراسم که اجرای آن را سعید بیابانکی بر عهده داشت، گفت: این جشنواره در دو بخش تجلیل از برترین آثار موسیقایی پیرامون وجود مبارک حضرت رسول اکرم و حمایت از 10 هنرمند یا گروه هنری برتر برای تولید 10 اثر شاخص موسیقایی پیرامون حضرت رسول اکرم برگزار شده است که در بخش حمایت از آثار هنرمندان یا گروه های هنری، علاقه مندان می توانستند در گونه های متنوع حوزه موسیقی و سرود، طرح و ایده تولیدی خود را در موضوع جشنواره به همراه سوابق و نمونه آثار خود ارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «موسیقی ها و نغمه های محمدی» برگزیدگانش را شناخت

جشنواره «موسیقی ها و نغمه های محمدی» برگزیدگانش را شناخت