مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 18:452021-06-19سياسي

رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس انتخاب آیت الله رییسی را تبریک گفت


رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به رییس جمهور منتخب، انتخابات پرشور 28 خردادماه 1400 را برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات مردم ایران زمین عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محسن فتحی در پیامی خطاب به رییس جمهور منتخب، انتخابات پرشور 28 خرداد ماه 1400 را برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات مردم ایران زمین عنوان کرد.

متن پیام بدین شرح است: برادر بزرگوار و ارجمندم، آیت الله دکترسید ابراهیم رییسی  رییس جمهور منتخب ملت شریف ایران پس از عرض سلام و تحیت، تبریک صمیمانه و خالصانه اینجانب و مردم انقلابی استان کردستان را پذیرا باشید.

انتخاب شایسته شما با رای قاطع ملت بزرگ ایران از جمله مردم شریف استان کردستان به ریاست جمهوری ایران طلیعه ایی مبارک برای حل مشکلات است.

بدون شک انتخابات پرشور 28 خرداد ماه 1400 برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات مردم ایران زمین اضافه کرد، امیدوارم حضرتعالی که کارنامه ای درخشان در توجه به مطالبات شهروندان مخصوصا مردم مناطق محروم و کم برخودار دارید، در مقام ریاست جمهوری ایران کارنامه ای درخشان تر از گذشته بر جای بگذارید.

اطمینان قاطع دارم حضرتعالی با توجه به سوابق گذشته در تحقق شعارها و برنامه های انتخاباتی، تلاش کامل خود را به کار خواهید گرفت و به یاری حق تعالی در این راه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس انتخاب آیت الله رییسی را تبریک گفت

رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس انتخاب آیت الله رییسی را تبریک گفت