مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 18:402021-06-19سياسي

اعلام نتایج قطعی انتخابات در قزوین/ پیروزی قاطع جریان انقلابی در پارلمان شهری


با اعلام نتایج قطعی انتخابات شورای اسلامی شهر قزوین، 8 کرسی از 9 کرسی پارلمان شهری قزوین در اختیار دو جریان شاخص ارزشی و اصولگرایی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فرمانداری قزوین با صدور اطلاعیه ای نتایج قطعی ششمین دورهٔ انتخابات شورای اسلامی شهر قزوین را اعلام کرد.

بر این اساس افراد زیر حائز اکثریت آرا شدند: محسن حق شناس دارای 16 هزار و 715 رأی علی فرمانی دارای 13 هزار و 291 رأی فرج الله فصیحی رامندی دارای 13 هزار و 29 رأی مهری السادات تقوی دارای 10 هزار و 100 رأی فاطمه اشدری دارای 10 هزار و 60 رأی ولی چگینی دارای 8 هزار و 691 رأی قاسم اللهیاری دارای 8 هزار و 688 رأی مهدی مهدیخانی دارای 8 هزار و 612 رأی هم چنین حسین غیاثوند، محمد محمودی کلایه و محمد رجبی در جایگاه های دهم تا دوازدهم قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، با این نتایج 8 کرسی از 9 کرسی پارلمان شهری قزوین در اختیار اصولگرایان و نیروهای ارزشی قرار گرفت.

4 کرسی در اختیار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و 4 کرسی در اختیار ائتلاف پیروان ولایت قرار گرفته است و یک کرسی نیز در اختیار فردی است که به صورت مستقل وارد انتخابات شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج قطعی انتخابات در قزوین/ پیروزی قاطع جریان انقلابی در پارلمان شهری

اعلام نتایج قطعی انتخابات در قزوین/ پیروزی قاطع جریان انقلابی در پارلمان شهری