مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 18:352021-06-19سياسي

برگزاری 888 برنامه «دهه کرامت» در گلستان


دبیر چهاردهمین «جشن زیر سایه خورشید» در استان گلستان از برگزاری 888 برنامه به مناسبت بزرگداشت ایام «دهه کرامت» در استان خبر داد.

- صابر کشیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان با گرامیداشت دهه کرامت در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: به نیابت از هشتمین امام شیعیان امام رضا (ع) تعداد 888 برنامه در ایام بافضیلت دهه کرامت در سطح استان گلستان برگزار می شود.

وی از حضور خدام رضوی در 29 خرداد ماه جاری در گلستان خبر داد و تصریح کرد: خدام رضوی تا پایان چهارم تیرماه در استان گلستان حضور خواهند داشت و مردم از برکت حضور این عزیزان در سطح استان بهره مند می شوند.

دبیر چهادهمین جشن زیر سایه خورشید در استان گلستان از آغاز برگزاری برنامه های دهه کرامت در گلستان خبر داد و افزود: برنامه های دهه کرامت از هفته گذشته در سطح استان گلستان آغاز شده است و آیین اهتزاز پرچم رضوی را در شهرستان گرگان برگزار شد.

کشیری با اشاره به اینکه دو کاروان با حضور روحانی خادم در گلستان خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری مراسم های دهه کرامت یک کاروان در شرق استان گلستان و یک کاروان در غرب استان گلستان حضور خواهند داشت و دو تیم نیز کارهای ضدعفونی را برعهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 888 برنامه «دهه کرامت» در گلستان

برگزاری 888 برنامه «دهه کرامت» در گلستان