مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 16:052021-06-19سياسي

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سناریوهای دشمنان را نقش بر آب کرد


مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در پیامی اعلام کرد که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تمام سناریوها و توطئه های دشمن را نقش بر آب کرد.

  - ، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در پیامی انتخاب آیت الله سیدابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب ملّت ایران را تبریک گفت.

متن کامل این پیام به این شرح است: بسمه تعالی برادر عزیزم حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی سلام علیکم حضور شگفت انگیز ملّت ایران در پای صندوق های رأی و صحنه های زیبایی که توسط آحاد مختلف مردم در روز جمعه 28 خرداد ماه 1400 به نمایش درآمد، حماسه پرشکوهی بود که نشان داد مردم ایران با وجود سختی ها و مشکلات گوناگونی که به خصوص در حوزه معیشت و اقتصاد بر آن ها تحمیل شده است، همچنان پای آرمان ها و ارزش های انقلاب، امام راحل، رهبری معظم و شهدای والامقام به ویژه سیّدالشّهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ایستاده اند.

از ماه ها قبل دشمن با استفاده از ابزارهای گوناگون عملیات روانی و شبکه های گسترده رسانه ای تلاش های مستمری برای کاهش مشارکت مردم به کار بسته بودند، اما مشارکت حداکثری مردم به خوبی، تمام سناریوها و توطئه های دشمن را نقش بر آب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سناریوهای دشمنان را نقش بر آب کرد

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سناریوهای دشمنان را نقش بر آب کرد