مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 13:552021-06-19سياسي

دیدار ظریف با وزرای خارجه لهستان و ترکیه در آنتالیا


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نشست مجمع دیپلماسی آنتالیا با وزرای خارجه لهستان و ترکیه دیدار و گفت و گو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) در حاشیه نشست مجمع دیپلماسی آنتالیا با وزرای خارجه لهستان و ترکیه دیدار و گفت و گو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه لهستان، با اشاره به روابط دیرینه دو کشور، بر ادامه مناسبات همه جانبه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دو کشور تأکید کرد.

وزیر امور خارجه لهستان نیز در این دیدار با اشاره به روابط دیرینه دو کشور، آمادگی توسعه روابط با کشورمان در حوزه دوجانبه و سازمانهای بین المللی را اعلام کرد.

ظریف همچنین با مولوپ چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه برای شرکت در نشست مجمع دیپلماسی آنتالیا روز پنجشنبه وارد این شهر ترکیه شد.

وی طی دو روز اخیر با برخی مقامات حاضر از جمله وزرای خارجه عراق، ونزوئلا، افغانستان، کرواسی، پاکستان، کویت، عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه افغانستان، تاجیکستان و جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و گفت وگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار ظریف با وزرای خارجه لهستان و ترکیه در آنتالیا

دیدار ظریف با وزرای خارجه لهستان و ترکیه در آنتالیا