مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 13:502021-06-19بين الملل

افغانستان: سخنان غیرواقعی مقام های پاکستان به نفع روابط کابل-اسلام آباد نیست


در پی افزایش تنش ها میان کابل و اسلام آباد، وزارت امور خارجه افغانستان اعلام کرد اظهار نظرهای غیرواقعی مقام های پاکستانی روابط دو کشور را متضرر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت در مورد سخنان حمدالله محب، مشاور امنیت ملی افغانستان، اعلام کرد اظهار نظرهای غیرواقعی و دور از واقعیت مقام های این کشور به نفع روابط کابل و اسلام آباد نیست.

در بیانیه وزارت امور خارجه افغانستان که امروز شنبه، بیست ونهم خرداد منتشر شد، آمده است: با درنظرداشت حساسیت اوضاع و فرصت های پیش آمده برای رسیدن به یک صلح دایمی و پایدار در افغانستان و منطقه، اظهار نظرها و بیانیه های مکرر مقام های پاکستانی که این روند را صدمه بزند به نفع پروسه صلح نیست.

وزارت امور خارجه پاکستان روز جمعه، بیست وهشتم خرداد، اظهارات حمدالله محب، مشاور امنیت ملی افغانستان را بی اساس و غیرمنطقی خواند.

محب پاکستان را به حمایت از طالبان متهم کرد و گفته بود که شاه محمود قریشی، وزیر خارجه پاکستان، نادان، ناآگاه و یا همدست طالبان است.

این سخنان در مورد افزایش خشونت های طالبان گفته شده است که به تازگی شاه محمود قریشی گفته است که در مورد خشونت طالبان اغراق شده است.

در بیانیه وزارت خارجه پاکستان آمده است: اظهارات مکرر و ناشایسته مشاور امنیت ملی افغانستان به شدت نگران کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افغانستان: سخنان غیرواقعی مقام های پاکستان به نفع روابط کابل-اسلام آباد نیست

افغانستان: سخنان غیرواقعی مقام های پاکستان به نفع روابط کابل-اسلام آباد نیست