مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 13:352021-06-19ورزشي

صادقی: به خوبی حریف را آنالیز کرده بودیم/ امیدوارم در آینده جایگاه بهتری کسب کنیم


عملکرد نماینده عربستان را آنالیز کرده بودیم و با پوشش دفاعی بهتر مقابل آنها به برتری رسیدیم.

- سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: عملکرد نماینده عربستان را آنالیز کرده بودیم و با پوشش دفاعی بهتر مقابل آنها به برتری رسیدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید صادقی بعد از شکست نماینده عربستان و کسب عنوان پنجمی رقابت های هندبال جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: طبق آنالیز عملکرد تیم مظهر عربستان، می دانستیم بازیکنان این تیم در حمله بسیار هماهنگ هستند و طبق همین امر به بازیکنان تذکر دادم باید پوشش دفاعی بهتری داشته باشند.

سرمربی هندبال مس کرمان ادامه داد: طبق همین تاکتیک موفق شدیم در نیمه دوم با پوشش دفاعی منسجم از موقعیت های ایجاد شده برای ضدحمله استفاده و اختلاف امتیازی ایجاد کنیم.

صادقی افزود: البته متاسفانه در نیمه اول در دفاع انسجام لازم را نداشتیم و همین عامل باعث شد نیمه اول را متزلزل بازی کنیم اما در نیمه دوم با تغییر استراتژی در دفاع، توانستیم اختلاف را حفظ کنیم و همچنین در حملات هم زهردارتر عمل کردیم.

سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان گفت: با وجود اینکه بچه ها به سبب بازی های سنگینی که داشتیم از لحاظ بدنی تحلیل رفته بودند اما در اولین حضور در مسابقات آسیایی عنوان پنجمی را به دست آوردیم و امیدوارم در آینده بتوانیم جایگاه بهتری کسب کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادقی: به خوبی حریف را آنالیز کرده بودیم/ امیدوارم در آینده جایگاه بهتری کسب کنیم

صادقی: به خوبی حریف را آنالیز کرده بودیم/ امیدوارم در آینده جایگاه بهتری کسب کنیم