مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 13:352021-06-19سياسي

اعلام نتایج قطعی انتخابات شورای شهر کلات


فرماندار کلات از اعلام نتایج قطعی و رسمی ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی این شهر خبر داد.

- مهدی ناصری در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: شهرستان کلات همچون سایر شهرهای ایران ماه هاست که خودش را برای برگزاری انتخابات آماده کرده است و بیش از 1000 نفر عوامل اجرایی و.

در بخش های مختلف برای برگزاری هر چه بهتر این انتخابات تلاش کردند.

ناصری اظهار کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان کلات در دو حوزه شهری شامل حوزه انتخاباتی کلات نادر و حوزه انتخاباتی زاوین و همچنین 48 حوزه روستایی برگزار شد.

وی با اشاره به حضور 78 درصدی واجدین شرایط در انتخابات افزود: در شهرستان کلات حدود 28 هزار نفر واجد شرایط رأی بودند که از این تعداد، قریب به 22 هزار نفر در انتخابات شرکت کردند که بر همین اساس می توان گفت 78 درصد واجدین شرایط در انتخابات حضور یافتند.

ناصری خاطر نشان کرد: در حوزه شهر کلات نادر و شهر زاوین 47 نفر برای کسب 10 کرسی انتخابات شورای اسلامی شهر با هم رقابت کردند و در روستاهای شهرستان نیز 328 نفر برای کسب 135 کرسی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در حوزه شهر کلات محمد پیرزاده دربندی با 1123 رأی، سعید عرفانی ابراهیمی با 1109 رأی، علی رضا حسن زاده با 1004 رأی، بهنام پیروی قلعه زو با 739 رأی و رحمان الیاسی کلات با 737 رأی به عنوان اعضای اصلی ششمین دوره ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج قطعی انتخابات شورای شهر کلات

اعلام نتایج قطعی انتخابات شورای شهر کلات