مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 13:152021-06-19اجتماعي

کاشان، گرم ترین نقطه استان اصفهان


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش یک تا دو درجه دمای هوای اصفهان در 24 ساعت آینده خبر داد و گفت: طی این مدت کاشان با 42 درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان خواهد بود.

- کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد کاشان، گرم ترین نقطه استان اصفهان ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش یک تا دو درجه دمای هوای اصفهان در 24 ساعت آینده خبر داد و گفت: طی این مدت کاشان با 42 درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان خواهد بود.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتا پایدار طی سه روز آینده در سطح استان است.

براین اساس طی این مدت در بیشتر مناطق استان آسمان صاف، وزش باد نسبتا شدید و در مناطق شمال شرق و مرکز استان وزش باد همراه با گرد و خاک محلی پیش بینی می شود، در مناطق غربی نیز در ساعات بعد از ظهر گاهی افزایش ابر انتظار می رود.

وی با بیان اینکه دمای هوا در بیشتر مناطق استان طی 24 ساعت آینده یک تا دو درجه کاهش خواهد داشت، گفت: دمای هوای شهر اصفهان امروز در گرم ترین زمان به 38 درجه سانتیگراد و کمینه فردا صبح به 20 درجه سانتیگراد خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشان، گرم ترین نقطه استان اصفهان

کاشان، گرم ترین نقطه استان اصفهان