مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 13:152021-06-19سياسي

اعضای شورای شهرهای گرگاب،میمه، گز، وزوان، میمه ولایبید معرفی شدند


با اتمام شمارش آرای ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا، اعضای شورای شهرهای گرگاب، میمه، گز، وزوان، میمه ولایبید معرفی شدند.

- با بیان اینکه با توجه به برگزاری انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در کشور اعضای ششمین دوره شورای شهرهای گرگاب، میمه، گز، وزوان، میمه و لایبید معرفی شدند.

وی افزود: بر اساس ماده 52 قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ماده 70 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز به مدت دو روز افرادی که نسبت به این لیست شکایت دارند می توانند به فرمانداری مراجعه کنند.

فرماندار شاهین شهر تاکید کرد: شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، نشانی محل کار یا سکونت و امضای شاکی یا شاکیان را داشته باشد.

شهر گز عبدالله نعمتی حزب با دو هزار و 555 رأی رحیم علی عباسی با دو هزار و 176 رأی ابوالفضل آقا جانی جزی با یک هزار و 969 رأی عباسعلی محمدیان با یک هزار و 427 رأی مجید هادیان با یک هزار و 414 رأی شهر گرگاب نرگس بی درام با یک هزار و 143 رأی مجتبی حسینی با 858 رأی حسین شاه نظری با 764 رأی علیرضا حق شناس با 691 رأی حسن حق شناس با 650 رأی شهر وزوان اعظم یونسی با یک هزار و 146 رأی علیرضا .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهرهای گرگاب،میمه، گز، وزوان، میمه ولایبید معرفی شدند

اعضای شورای شهرهای گرگاب،میمه، گز، وزوان، میمه ولایبید معرفی شدند