مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 13:052021-06-19سياسي

بیش از 64 درصد رأی دهندگان قزوینی به رییس جمهور منتخب رأی دادند


رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: تنظیم صورت جلسات و تجمیع آرای ریاست جمهوری در استان قزوین در حال انجام است و بیشترین آرا مربوط به سبد رأی حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی است که بیش از 64 درصد از آرای استان را به خود اختصاص داده است.

- منوچهر حبیبی، رییس ستاد انتخابات استان قزوین امروز در ستاد مرکزی انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اخبار نیمه رسمی دریافتی از سایر استان ها، میانگین مشارکت در استان قزوین از میانگین کشوری بالاتر بوده و بیشترین میزان مشارکت را به ترتیب در آوج با 76 درصد، بویین زهرا 70 درصد، آبیک 61 درصد، تاکستان 57 درصد و شهرستان البرز 48 درصد بود.

وی ادامه داد: دشمن برنامه ریزی کرده بود که انتخابات در کشور به درستی برگزار نشود و به دنبال ایجاد ناامنی به ویژه در استان های مرزی بود که خوش بختانه با همراهی مردم و دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و حفاظتی توانستیم نقشه های دشمن را نقش بر آب کنیم و انتخابات 28 خرداد را در امنیت کامل برگزار نماییم.

حبیبی عنوان کرد: خوشبختانه رعایت پروتکل های بهداشتی دومین ویژگی بارز انتخابات 28 خردادماه بود که مردم با رعایت کامل پروتکل ها در صحنه حاضر شدند و بیش از 70 درصد شعب اخذ رأی استان قزوین نیز در فضای باز مستقر بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 64 درصد رأی دهندگان قزوینی به رییس جمهور منتخب رأی دادند

بیش از 64 درصد رأی دهندگان قزوینی به رییس جمهور منتخب رأی دادند