مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 12:152021-06-19سياسي

پیام تبریک رییس شورای عالی استان به آیت الله رییسی


رییس شورای عالی استانها در پیامی حماسه حضور مردم در انتخابات و پیروزی آیت الله رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، متن پیام تبریک علیرضا احمدی رییس شورای عالی استان ها به آیت الله رییسی به شرح ذیل است.

  بسم الله الرحمن الرحیم حضور محضر مبارک آیت الله سید ابراهیم رییسی سلام علیکم اینک که با مدد و نصرت الهی و در سایه رهبری حکیمانه و مدبرانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله المللی) و حضور گسترده و سلحشورانه امت عزیز وشهید پرور ایران اسلامی در عرصه انتخابات اخیر، پیروزی دیگری در کارنامه درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثبت و جایگاه مردم سالاری دینی با تمام ابعاد و عظمت آن در چشم جهانیان متجلی گردید، این پیروزی را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و امت واحد اسلامی ایران و حضرت عالی بعنوان رییس جمهور منتخب مردم صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

دوام توفیقات جناب مستطابتان را در راه تحقق اهداف و اعتلای روز افزون جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت بی دریغ و موثر به این مردم شریف و قدرشناس را از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس شورای عالی استان به آیت الله رییسی

پیام تبریک رییس شورای عالی استان به آیت الله رییسی