مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 11:502021-06-19دانش

تنها 12 درصد دانشجویان کشور در رشته های فنی و حرفه ای هستند


رییس امور توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی و کاربنیان سما گفت: طبق برنامه ششم توسعه باید 30 درصد از دانشجویانمان را دانشجویان رشته های فنی و حرفه ای تشکیل دهند که اکنون حدود 12 درصد است.

- ایسنا/کرمانشاه رییس امور توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی و کاربنیان سما گفت: طبق برنامه ششم توسعه باید 30 درصد از دانشجویانمان را دانشجویان رشته های فنی و حرفه ای تشکیل دهند که اکنون حدود 12 درصد است.

سید حاتم مهدوی نور امروز(29 خرداد) در نشستی که با محوریت تفهیم و ابلاغ بخشنامه جدید در مورد ایجاد مراکز و مدارس مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد، بااشاره به مصوبه اخیر شواری عالی گسترش دانشگاه آزاد اسلامی، اظهارکرد: براساس این مصوبه، از این پس آموزشکده های سما تحت پوشش معاونت فنی و حرفه ای، مهارتی و کاربنیان دانشگاه درخواهند آمد.

وی افزود: بنابراین آموزشکده های سما با نام جدید دانشکده های مهارتی و کارآفرینی به فعالیت خود ادامه می دهند و در واقع به مراکز مهارتی تبدیل خواهند شد و مدارس سما هم کماکان زیرمجموعه سازمان سما خواهند بود.

رییس امور توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی و کاربنیان سما در تشریح چرایی این تحول در دانشگاه آزاد هم گفت: دانشگاه مبدا تحول در جامعه است، بنابراین وقتی قرار است که تحولی در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 12 درصد دانشجویان کشور در رشته های فنی و حرفه ای هستند

تنها 12 درصد دانشجویان کشور در رشته های فنی و حرفه ای هستند