مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-19سياسي

دور ششم شورایار خواهم شد


رییس شورای اسلامی شهر شیراز، قانونمند کردن شورایاری ها را جزو افتخارات این دوره شورا دانست و اضافه کرد که در دور ششم، به شورایاری ها خواهد پیوست.

- ایسنا/فارس رییس شورای اسلامی شهر شیراز، قانونمند کردن شورایاری ها را جزو افتخارات این دوره شورا دانست و اضافه کرد که در دور ششم، به شورایاری ها خواهد پیوست.

سید عبدالرزاق موسوی، قانونمند شدن شورایاری ها در شیراز را پیشنهاد شورای شهر شیراز دانست که با همکاری شورای عالی استان ها در دستور کار قرار گرفت و امید است به زودی تصویب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شورای شیراز، موسوی، در جمع یاوران شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه شهر باید به دست مردم اداره شود، گفت: براساس نص صریح قانون اساسی و فلسفه وجودی شوراها، وظیفه این نهاد تسهیل امور شهر، جلب مشارکت مردم و افزایش اعتماد عمومی در جامعه است.

رییس شورای شهر شیراز گفت: کمتر موضوعی در قانون اساسی یافت می شود که به صورت مستقیم و غیرمستقیم هفت اصل بدان اختصاص یافته باشد.

موسوی گفت: این شورا موضوع یادشده را از نگاه بخش های بیرونی و دولت بررسی کرد که بر اساس آن، طرحی در شورای عالی استان ها تهیه و در نهایت به دولت ارائه شد که خوشبختانه هفته گذشته به تصویب رسید و آن طرح تشکیل شورایاری ها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور ششم شورایار خواهم شد

دور ششم شورایار خواهم شد