مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-19پزشكي

نیمی از همدان «زرد» و نیمی دیگر «نارنجی» است


شهرستان های فامنین، رزن و درگزین، اسدآباد و کبودراهنگ در وضعیت زرد کرونایی و شهرستان های همدان، ملایر، بهار، تویسرکان و نهاوند نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

- ایسنا/همدان استاندار همدان اعلام کرد: شهرستان های فامنین، رزن و درگزین، اسدآباد و کبودراهنگ در وضعیت زرد کرونایی و شهرستان های همدان، ملایر، بهار، تویسرکان و نهاوند نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

سیدسعید شاهرخی شنبه 29 خردادماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کروناویروس همدان، ضمن قدردانی از همکاری مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان در امر کنترل بیماری کرونا، گفت: طبق بازرسی های انجام شده، پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی در کلیه شعب اخذ رأی، به صورت چشمگیری رعایت شد و مردم نیز با دقت بسیاری پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و در شعب اخذ رأی حاضر شدند.

وی ادامه داد: ستاد استانی مقابله با کرونا و به دنبال آن دستگاه های مربوطه تمهیدات خوبی در راستای حفظ سلامت مردم و فراهم کردن پروتکل های بهداشتی اندیشیدند تا مردم با خیال راحت در انتخابات شرکت کنند.

استاندار همدان بیان کرد: مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در راستای تمدید مهلت انتخابات از ساعت 12:00 تا 2:30 دقیقه بامداد نیز، در شرایط کرونایی، کمک شایانی در راستای حفظ سلامت مردم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از همدان «زرد» و نیمی دیگر «نارنجی» است

نیمی از همدان «زرد» و نیمی دیگر «نارنجی» است