مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 11:152021-06-19دانش

ساختار نهایی سند امنیت غذایی و کشاورزی دانش بنیان بررسی می شود


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تلاش ما این است که سند امنیت غذایی و کشاورزی دانش بنیان طی چند هفته آینده بررسی اولیه اش تمام شده و ساختار نهایی آن در ستاد نقشه جامع علمی کشور بررسی شود.

- به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعیدرضا عاملی در نشست بررسی پیش نویس سند امنیت غذایی و کشاورزی دانش بنیان گفت: تدوین سند امنیت غذایی و کشاورزی دانش بنیان از جمله حوزه های مهم و راهبردی در کشور بود که با همت دکتر خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و همکاران این وزارتخانه و نقش محوری و تعیین کننده دکتر مخبر دزفولی و همکارانشان در کمیسیون امنیت غذایی و کشاورزی دانش بنیان انجام شد و لازم است تشکر ویژه از دکتر زند داشته باشیم که میراث تجربه های جهاد کشاورزی هستند و تسلط و تخصص نسبت به موضوع دارند.

عاملی با اشاره به تحولات فناوری در حوزه کشاورزی 4 (کشاورزی فیزیکی- سایبری) و هوش مصنوعی در آن ادامه داد: تولید محصولات کشاورزی و امنیت غذایی مربوط به کیفیت زندگی است و لذا به امنیت اجتماعی و امنیت عمومی ارتباط پیدا می کند و این اهمیت این سند را بیشتر می کند؛ لذا باید با اهتمام بیشتری همه جوانب موضوع را بررسی کرد.

موضوع غذا بعنوان رکن حیاط و زندگی اهمیت محوری دارد و کیفیت و فراوانی غذا برای همگان همراه با پاکی و حلال بودن غذا نشان مهم سلامت و پیشرفتگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار نهایی سند امنیت غذایی و کشاورزی دانش بنیان بررسی می شود

ساختار نهایی سند امنیت غذایی و کشاورزی دانش بنیان بررسی می شود