مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-19سياسي

پیروزی رییسی امید را به ایران بازگردانده است/ 5 اولویت حیاتی دولت سیزدهم


تعیین و تکلیف حوزه سیاست خارجی و مذاکرات هسته ای، تقویت پول ملی، مهار تورم، ساماندهی بازار مسکن و ترمیم فضای سیاست داخلی کشور 5 اولویت حیاتی دولت سید ابراهیم رییسی خواهد بود.

- محمد اسکندری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به پیروزی آیت الله های سخت دارد، گفت: آیت الله رییسی در حالی دولت را تحویل می گیرد که شرایط سختی بر کشور حاکم است و باید همه برای موفقیت دولت سیزدهم در کنار هم قرار گیریم.

اسکندری با تاکید بر اینکه کشور در حوزه اقتصادی به شدت آسیب دیده است و تحریم اقتصادی به دلیل فقدان کارآمدی برخی مسئولان در سطح راهبردی بر بخش های تولیدی، خدماتی و کشاورزی اثر سوء گذاشته است، گفت:  متاسفانه حجم نقدینگی به نحوی افسارگسخته شده است که امکان مهار آن دور از دست به نظر می رسد.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: تعیین و تکلیف حوزه سیاست خارجی و مذاکرات هسته ای، تقویت پول ملی، مهار تورم، ساماندهی بازار مسکن و ترمیم فضای سیاست داخلی کشور 5 اولویت حیاتی دولت سید ابراهیم رییسی خواهد بود.

این فعال رسانه ای با اشاره به حضور پرفروغ و قابل توجه برخی از نامزدهای ریاست جمهوری به ویژه جلیلی، قاضی زاده هاشمی و زاکانی در مناظرات، تاکید کرد: انتظار جبهه انقلاب اسلامی از آیت الله رییسی آن است که از همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی رییسی امید را به ایران بازگردانده است/ 5 اولویت حیاتی دولت سیزدهم

پیروزی رییسی امید را به ایران بازگردانده است/ 5 اولویت حیاتی دولت سیزدهم