مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 10:402021-06-19اقتصادي

زمان توزیع کارت آزمون استخدامی فرزندان شهدا اعلام شد/تکمیل فرم خوداظهاری از فردا


تاریخ توزیع، محل رفع نقص کارت و زمان برگزاری آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر سال مشخص شد.

- تاریخ توزیع، محل رفع نقص کارت و زمان برگزاری آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر سال مشخص شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر سال 1400 در صبح روز شنبه مورخ 12 تیر در 56 شهرستان برگزار خواهد شد.

فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت 8:00 آغاز و درهای ورود به جلسه آزمون در ساعت 7:30 صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه 9 تیر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org قرار خواهد گرفت.

لذا متقاضیان آزمون برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه ای و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده ، شماره سریال و کد پیگیری و .

) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان توزیع کارت آزمون استخدامی فرزندان شهدا اعلام شد/تکمیل فرم خوداظهاری از فردا

زمان توزیع کارت آزمون استخدامی فرزندان شهدا اعلام شد/تکمیل فرم خوداظهاری از فردا