مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-19سياسي

رییس سازمان اوقاف انتخاب آیت الله رییسی را تبریک گفت


حجت الاسلام سید مهدی خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی به مردم و رییس جمهور منتخب آیت الله سید ابراهیم رییسی تبریک گفت.

- ، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی با بیان اینکه با حضور پرشور آحاد مردم عزیز ایران اسلامی در انتخابات بزرگترین تلاش دشمنان برای تحریم انتخابات در طول تاریخ انقلاب شکست سنگینی خورد، تاکید کرد: به مردم عزیز کشورم که این حماسه را آفریدند و آیت الله سید ابراهیم رییسی؛ رییس جمهور منتخب که خود از جنس مردم است تبریک می گویم.

در این پیام آمده است: مردم عزیز ایران اسلامی شما با حضور پرشورتان در انتخابات، بیست و هشتم خرداد سال 1400 را در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان روز تجدید بیعت با جمهوریت نظام ثبت کردید.

انقلاب اسلامی به عنوان موجودی کاملاً حی و زنده امروز با به رخ کشاندن پشتوانه مردمی خود به جهانیان، بسیار استوارتر از پیش تمام قد در مقابل نظام سلطه ایستاده است و ذره ای سستی و انفعال در آن راه ندارد.

چه قدر با هر بضاعتی و توانی که داشتند از همه تریبون های خود جار زدند که نیایید و انتخابات را تحریم کنید اما شما پایمالشان کردید و آمدید.

چه قدر خواستند از این نظام با انواع سیاه نمایی ها ناامیدتان کنند اما شما به ولایت فقیه و رهبری حکیم انقلاب اسلامی متمسک شدید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان اوقاف انتخاب آیت الله رییسی را تبریک گفت

رییس سازمان اوقاف انتخاب آیت الله رییسی را تبریک گفت