مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-19سياسي

888 هزار بسته معیشتی با پویش «به لطف امام« به دست محرومان می رسد


معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در ایام دهه کرامت، یک فعالیت اجتماعی تعریف شده است که از طریق کد دستوری *8# مشارکت های مردمی را به نیت به لطف امام و برای تامین بسته های معیشتی جمع می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جلسه بزرگداشت دهه کرامت کشور با حضور نهادها و استان ها امروز شنبه 29 خردادماه به صورت مجازی برگزار شد.

بچه های مسجد نسبت به آنچه در جریان است بی تفاوت نیستند مرتضی طاهریان در ابتدای این جلسه با بیان اینکه مردم در حماسه 28 خرداد یک بار دیگر شعور سیاسی و عشق به وطن را نشان دادند، اظهار کرد: امید است این انتخاب با عنایت امام رضا(ع) برای کشور و ملت و خدمتگزاران و علاقمندان به نشر معارف اسلامی مایه خیر و برکت باشد.

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد فهما ادامه داد: این جلسه به چند جهت برگزار می شود، نخست آن که روزهای گذشته به نوعی شرایط کشور به سمتی بود که اذهان عمدتاً به درستی متوجه انتخابات ریاست جمهوری بود چراکه ما آموخته ایم بچه های مسجد، هیأت و آن هایی که دل در گروی حضرات معصومان علیهم السلام دارند، نمی توانند نسبت به کشور و اتفاقات در جریان بی تفاوت باشند.

طاهریان تاکید کرد: اتفاقاً ویژگی بچه های مسجد همین بصیرت و وقت شناسی است چنان که بسیاری از ذاکران اهل بیت(ع) بدون حمایت از کاندیدایی خاص، با حضور در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

888 هزار بسته معیشتی با پویش «به لطف امام« به دست محرومان می رسد

888 هزار بسته معیشتی با پویش «به لطف امام« به دست محرومان می رسد