مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-19سياسي

تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات


سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از حضور حماسی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پیامی از حضور حماسی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است: باسمه تعالی حماسه عظیم ملت انقلابی ایران اسلامی، به ویژه مردم هوشمند و همیشه در صحنه استان انقلابی همدان در انتخابات 28 خرداد 1400 برگ زرین دیگری از فصل های پر بار کتاب انقلاب اسلامی ایران رقم زد که همانند گذشته تکلیف را بر مسئولین و منتخبین روشن کرد.

اکنون که مردم فهیم استان همدان در این انتخابات بزرگ و شکوهمند وظیفه قانونی و شرعی خود را به زیباترین شکل ممکن به منصه ظهور رساندند، مسئولین و منتخبین باید قدر این مردم عزیز که بنا به فرمایش امام (ره)، ولی نعمت انقلاب هستند، بدانند و با استفاده از تمام امکانات و توانمندی های استان، خدمت بیشتر به آن ها را در دستور کار قرار داده و خالصانه و خاضعانه تکالیفی که برگرفته از شعار های منتخبین و به استناد قانون گذاشته است برای جامعه آباد، آزاد و توسعه یافته به نحو شایسته ای در طبق اخلاص بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات

تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات