مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-19سياسي

ولایتی پیروزی آیت الله رییسی در انتخابات را تبریک گفت


مشاور مقام معظم رهبری طی پیامی پیروزی آیت الله سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس،  علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری طی پیامی پیروزی آیت الله سید ابراهیم رییسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان را تبریک گفت.

متن پیام تبریک مشاور مقام معظم رهبری به به آیت الله رییسی به این شرح زیر است: بسمه تعالی برادر گرامی حضرت آیت الله جناب آقای سید ابراهیم رییسی  رییس جمهور محترم منتخب سلام علیکم حضور افتخارآمیز ملت بزرگ ایران در 28 خرداد 1400 و در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با وجود تمامی توطئه ها و دشمنی ها برای ایجاد و رفع موانع، توسعه تعاملات بین المللی و .

از جمله مهمترین دیدگاه ها و نقطه نظرات جنابعالی بود که اقبال عمومی را به دنبال داشت و یقینا با همراهی ملت فهیم و بزرگوار ایران و انسجام ملی در گام دوم انقلاب، عظمت و پیشرفت ایران اسلامی تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب بیش از گذشته محقق خواهد شد و توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را نیز از میان خواهد برد.

پیروز اصلی این میدان ، مردم بزرگوار ایران اسلامی هستند که بار دیگر این حماسه سیاسی را در تاریخ این مرز و بوم ثبت و ضبط نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی پیروزی آیت الله رییسی در انتخابات را تبریک گفت

ولایتی پیروزی آیت الله رییسی در انتخابات را تبریک گفت