مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-19فرهنگي

«شبگرد» فرزاد مؤتمن به روزهای پایانی رسید


فیلم سینمایی «شبگرد» به کارگردانی فرزاد مؤتمن به روزهای پایانی فیلمبرداری نزدیک شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی شبگرد به کارگردانی فرزاد موتمن و تهیه کنندگی مرتضی شایسته که فیلمبرداری آن از حدود یک ماه گذشته در لوکیشن های تهران آغاز شد، این روزها در مراحل پایانی فیلمبرداری به سر می برد و به زودی وارد مراحل فنی خواهد شد.

اولین تصویر از صحنه های این فیلم در حالی منتشر می شود که امیر آقایی، روشنک گرامی، احسان امانی، مهشید افشارزاده، بهناز پور فلاح، نازنین صلح جو، یاسر جعفری، حسین امیدی، شبیر پرستار، شیوا کریمی با حضور پیام احمدی نیا و هنرمندی امیرحسین فتحی، بازیگرانی هستند که در این اثر سینمایی موتمن مقابل دوربین رفته اند.

مؤتمن سیزدهمین تجربه سینمایی خود را در شرایط کرونایی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ابلاغ شده پشت سر می گذارد تا برای حضور در جشنواره ها و اکران در سینماهای کشور آماده شود.

برخی دیگر از اسامی عوامل این فیلم عبارتند از: مجری طرح: سید یاسر جعفری - ایمان یزدی، مدیر تولید: رضا حسین زاده اوره، نویسنده: امیرحسین دواتگر، دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه ریزی: عادل معصومیان، مدیر فیلمبرداری: سعید براتی، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی، طراح گریم: مرتضی کهزادی، طراح صحنه: امین جهانی، طراح لب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شبگرد» فرزاد مؤتمن به روزهای پایانی رسید

«شبگرد» فرزاد مؤتمن به روزهای پایانی رسید