مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 09:302021-06-19ورزشي

تکلیف سهمیه های باقی مانده پارالمپیک فردا مشخص می شود


سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک توکیو گفت: تکلیف دو سهمیه باقی مانده در رشته های دوچرخه سواری و دوومیدانی نابینایان و کم بینایان برای اعزام به بازی های پارالمپیک توکیو فردا(یک شنبه 30 خرداد) مشخص خواهد شد.

- سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک توکیو گفت: تکلیف دو سهمیه باقی مانده در رشته های دوچرخه سواری و دوومیدانی نابینایان و کم بینایان برای اعزام به بازی های پارالمپیک توکیو فردا(یک شنبه 30 خرداد) مشخص خواهد شد.

هادی رضایی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت اعزام دو ورزشکار دوومیدانی کار نابینا پس از انجام رکوردگیری و یک سهمیه در دوچرخه سواری معلولان اظهار کرد: در حال حاضر اعزام 59 ورزشکار به بازی های پارالمپیک توکیو قطعی شده و وضعیت اعزام دو ورزشکار دیگر در دوومیدانی نابینایان و کم بینایان و دوچرخه سواری باقی مانده فردا(یک شنبه 30 خرداد) پس از جلسه با رییسان این دو فدراسیون در محل کمیته ملی پارالمپیک و بررسی رکوردها، مشخص خواهد شد.

او در پاسخ به این پرسش که با توجه به این که هر دو دوومیدانی کار نابینا و کم بینا در رکوردگیری موفق به کسب رنکینگ اول و سوم جهان شدند، آیا امکان اعزام هر دو ورزشکار به توکیو وجود دارد یا خیر؟ افزود: هنوز اعزام هیچ کدام از ورزشکاران در دوومیدانی و دوچرخه سواری به توکیو قطعی نشده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف سهمیه های باقی مانده پارالمپیک فردا مشخص می شود

تکلیف سهمیه های باقی مانده پارالمپیک فردا مشخص می شود