مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-19سياسي

سفری که سردار سلیمانی قولش را داده بود/ حضور گروه محمد رسول الله (ص) در سوریه


اعضای گروه محمد رسول الله (ص) با حضور در کشور سوریه به اجرای برنامه در حرم های اهل بیت (ع) و در جمع مدافعان حرم پرداختند.

-   اعزام به سوریه همزمان با دهه کرامت رحیم قربانی سرپرست گروه مدیحه سرایی و هم آوایی قرآن محمد رسول الله (ص) در گفت وگو با فارس درباره اعزام گروه به سوریه گفت: اعضای گروه محمد رسول الله (ص) بسیج با همت سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ همزمان با ایام دهه کرامت برای اجرای برنامه و ضبط آثار راهی کشور سوریه شدند.

اعزامی که سردار سلیمانی قولش را داده بود وی درخصوص چگونگی اعزام گروه به سوریه گفت: عید فطر سال 1398 اعضای گروه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) به اجرای برنامه پرداختند و سپس خدمت شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی رسیدیم و از ایشان برای حضور در سوریه درخواست کردیم و سردار هم در این زمینه قول مساعد دادند.

اجرای برنامه در حرم های اهل بیت (ع) و در جمع مدافعان حرم قربانی ادامه داد: هدف ما اجرای برنامه برای روحیه بخشی به مدافعان حرم و حمایت معنوی از آنها بود و سردار سلیمانی هم از این پیشنهاد استقبال کرد اما با توجه به اینکه گروه محمد رسول الله (ص) گروه بزرگی است، اعزام چند بار به دلیل مسائل امنیتی عقب افتاد و نهایتاً امسال همزمان با ایام دهه کرامت به صورت محدود تر و با 33 نفر از اعضای گروه به سوریه اعزام شدیم، تا هم اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفری که سردار سلیمانی قولش را داده بود/ حضور گروه محمد رسول الله (ص) در سوریه

سفری که سردار سلیمانی قولش را داده بود/ حضور گروه محمد رسول الله (ص) در سوریه