مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-19سياسي

بی طرفی مسئولان خوزستان در انتخابات شوراها / همه، نتیجه انتخابات را بپذیرند


در انتخابات شوراهای شهر و روستا، مسائل قومیتی و سیاسی بسیار قوی تر بود اما تلاش شد که مسئولان اجرایی و صندوق ها در استان خوزستان کامل بی طرف باشند که اینگونه شد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: در انتخابات شوراهای شهر و روستا، مسائل قومیتی و سیاسی بسیار قوی تر بود اما تلاش شد که مسئولان اجرایی و صندوق ها در استان خوزستان کامل بی طرف باشند که اینگونه شد.

قاسم سلیمانی دشتکی در پایان ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (29 خردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: عوامل ستاد استانی مدیریت کرونا، تمهیدات خوبی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در انتخابات اندیشیدند و در بسیاری از زمینه ها، پروتکل های بهداشتی رعایت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در برخی موارد، ازدحام جمعیت زیاد بود اما در خصوص استفاده از مواد ضدعفونی کننده و ماسک، نظارت قوی بود که از عوامل بهداشت و درمان، قرارگاه شهید سلیمانی و قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان تشکر می کنم.

استاندار خوزستان گفت: همچنین از فرمانداران، ستاد استانی انتخابات، ستاد امنیت و کمیته پشتیبانی انتخابات و کلیه عواملی که در این زمینه فعالیت داشتند، تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی طرفی مسئولان خوزستان در انتخابات شوراها / همه، نتیجه انتخابات را بپذیرند

بی طرفی مسئولان خوزستان در انتخابات شوراها / همه، نتیجه انتخابات را بپذیرند