مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-19حوادث

محدودیت تردد شبانه از امشب در زنجان اعمال می شود


امشب محدودیت تردد شبانه از ساعت 22 الی 3 بامداد در استان زنجان اجرا خواهد شد.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس راه استان زنجان گفت: امشب محدودیت تردد شبانه از ساعت 22 الی 3 بامداد در استان زنجان اجرا خواهد شد.

سرهنگ محمدعلی عظیمی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با محدودیت تردد شبانه، اظهار کرد: از امشب (29 خردادماه) محدودیت تردد شبانه از ساعت 22 تا 3 بامداد در استان زنجان برقرار خواهد بود و رعایت نکنندگان به مبلغ 200 هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

وی در رابطه با محدودیت تردد بین شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی، افزود: در حال حاضر طبق مصوبه ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا، تردد غیرضروری و بدون داشتن مجوز در شهرستان های زنجان، ابهر، خدابنده و خرم دره که وضعیت نارنجی دارند، ممنوع بوده و متخلفان اعمال قانون خواهند شد.

این مسئول در رابطه با مشکل تردد افرادی که در شیفت شب کار می کنند، تصریح کرد: اسامی افرادی که در شیفت شب در ادارات، کارخانجات، آتش نشانی، کادر درمان و غیره کار می کنند، همراه با شماره پلاک ماشین و محل کار باید توسط مدیر مجموعه به پلیس اعلام شود.

رییس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه در صورت جریمه شدن فوراً به افراد پیامک ارسال می شود، خاطرنشان کرد: جریمه های اعمال شده برای کارکنان شیفت شب و افرادی که بیمار داشتند، پس از ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تردد شبانه از امشب در زنجان اعمال می شود

محدودیت تردد شبانه از امشب در زنجان اعمال می شود