مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-19سياسي

تبریک استاندار به منتخبان مردم/ بازگشت قم به منطقه زرد کرونایی


استاندار قم با تبریک به منتخبان مردم در سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری، از تغییر وضعیت قم از نارنجی به زرد کرونایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت شیوع در استان یادآور شد: باید گفت این حضور پُرشور مردم سبب خلق حماسه بزرگی شده که این مهم با راهنمایی ها و هدایت های مقام معظم رهبری و همچنین مراجع عظام تقلید و البته نخبگان سیاسی و اصحاب رسانه شکل گرفته است، چراکه آنان در گسترش فضای مشارکت مؤثر بودند.

سرمست با تقدیر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی و همچنین اعضای ستاد انتخابات استان اظهار کرد: از همه افرادی که در خلق این حماسه کوشیدند تشکر می کنم.

وی با اشاره به اهمیت گسترش واکسیناسیون کرونا یادآور شد: مقدمه چینی برای بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در دستور کار است، بویژه آن که با تداوم روند مبارزه با کرونا و واکسیناسیون عمومی می توانیم مجددا شاهد آموزش های حضوری در سطح کشور و استان باشیم.

استاندار قم با بیان این که تولید و توزیع واکسن تولید داخل و همچنین واردات و توزیع واکسن های خارجی به فاز جدیدی رسیده است تصریح کرد: واکسیناسیون گسترده در تابستان امسال در دستور کار است تا فضای قابل اطمینانی برای با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک استاندار به منتخبان مردم/ بازگشت قم به منطقه زرد کرونایی

تبریک استاندار به منتخبان مردم/ بازگشت قم به منطقه زرد کرونایی